Nezařazené

Martin Bezdíček

ACTA, piráti a digitální věk aneb digitální znamená kopírovat

Dlouze jsem přemýšlel proč evidentně starší zastánci kopírovacího monopolu nejsou schopni efektivně s mladými zástupci zastánců svobodného internetu. A to samé i naopak. Cíleně zmiňuji i ty věkové rozdíly, jelikož mladá generace je dnes jednoznačně digitální a tím jsem přišel na pravděpodobně zásadní důvod vzájemného nepochopení.

7.2.2012 v 7:33 | Karma článku: 14.61 | Přečteno: 543 | Diskuse

Martin Bezdíček

ACTA - demonstrace a proč být proti

Nejprve krátké povzdechnutí nad tím, že evidentně nikdo v médiích neumí počítat. Na Klárově bylo hrubým odhadem kolem 500 až 1000 lidí a to celou dobu od 14 do 17 hodin a vzhledem k tomu, že hodně lidí přišlo třeba jenom na hodinu, tak to znamená, že se tam celkově vystřídalo určitě mnohem víc lidí. řed 17.hodinou, tedy před pochodem se množství lidí začalo rapidně zvyšovat a nebylo možné z prostředka davu udělat ani slušný odhad, ale celkově můj odhad na 2500-3000 lidí během pochodu byl potvrzen počítajícím organizátorem, který navíc jsem měl pocit, že raději podhodnocuje, když jsem procházel kolem něj.

3.2.2012 v 13:42 | Karma článku: 16.01 | Přečteno: 660 | Diskuse

Martin Bezdíček

Vezmeme zbraně a hurá do ulic

Aneb je politicko-sociologická situace natolik špatná, že ospravedlňuje k použití zbraní na obranu "obyčejných" lidí před politickým útlakem? Nebo má naopak stát raději lidem sebrat všechny zbraně, aby se nemusel bát revoluce?

27.7.2011 v 11:13 | Karma článku: 10.80 | Přečteno: 1129 | Diskuse

Martin Bezdíček

Nepracující umřou hlady nebo musí začít pracovat

Reforma sociálních dávek vzbudila velmi slušnou vlnu ohlasů a stejně jsem nečetl žádné z informac které já osobně považuji za důležité.

19.7.2011 v 10:08 | Karma článku: 21.29 | Přečteno: 1134 | Diskuse

Martin Bezdíček

Zfilmované knihy překvapují

Konečně jsme se dostal ke sledování Hry o Trůny a byl jsem dle očekávání potěšen celkovou kvalitou. Nemluvím tu o výši rozpočtu a efektů a dalších věcí, které se tak nějak od HBO už očekávají, ale spíš o schopnosti práce s předlohou.

22.6.2011 v 16:00 | Karma článku: 5.07 | Přečteno: 1097 | Diskuse

Martin Bezdíček

Hasičem až do sedmdesáti

Po přečtení velkého množství různých blogů a článků ohledně doby odchodu do důchodu jsem nenašel dva zásadní body, tedy minimálně zásadní z mého pohledu na tuto problematiku, což jest osoby, která ani nečeká, že od státu někdy nějaký důchod dostane.

14.6.2011 v 11:34 | Karma článku: 9.49 | Přečteno: 808 | Diskuse

Martin Bezdíček

Seznam problémů dneška

Konec světa, korupce v Čechách, softwarové pirátství a další. Chvíli jsem se zamyslel a rozhodl jsem se, že si potřebuji sepsat všechny problémy, které mě sice trápí, ale které sám asi nevyřeším. Inspirací mi budiž množství různých novinových zpráv a článků.

8.6.2011 v 9:16 | Karma článku: 6.72 | Přečteno: 504 | Diskuse

Martin Bezdíček

Kraď rychle a když tě uvidí, tak už musíš utíkat

Alespoň já si takhle vykládám nejnovější upřesnění od Nejvyššího soudu. Detaily zde.

10.3.2011 v 16:47 | Karma článku: 19.24 | Přečteno: 1371 | Diskuse
Počet článků 8 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 905
Pražský ajťák, studující hnojárnu dálkově. Pravicový liberál podporující lidskou samostatnost a nezávislost na státu.